Goede middag Bart,

bedankt voor je positieve berichtgeving betreffende ons optreden tijdens

jullie Winterconcert afgelopen vrijdag,. Het is voor het WMK altijd een bijzonder mooi

optreden. Hopelijk is dat het voor het ZWANENTRANENKOOR ook.

wij hebben ervan genoten en ik weet zeker het Zwanentranenkoor ook, alsmede

het publiek. Wij als bestuursleden zullen ons zeker in blijven zetten om aan deze, bijna traditioneel geworden samenwerking te blijven werken.

Jammer dat de gezondheid van KEES wat achteruit gaat, maar wij zijn er trots op dat

hij ons koor op dit niveau heeft gebracht.

De bedoeling is dat KEES tijdens onze nieuwjaarsbijeenkomst een gepast afscheid en

een mooi cadeau te geven. Hopende dat hij dit dan al aan kan op 7 januari.

Hij heeft zich voor het WMK echt verdienstelijk gemaakt.

Zoals het er nu naar uitziet zal woensdag jullie afscheid van KEES niet kunnen plaatsvinden.

Heel Jammer, maar dat zal zeker goed komen.

Tenslotte namens bestuur en leden van Het WESTHOEKS MANNENKOOR  prettige

feestdagen gewenst en een voorspoedig 2024 voor jullie ALLEMAAL en probeer gezond

te blijven.

Namens bestuur WMK en alle LEDEN, Chiel Tolenaars

Op 19-12-2023 15:17 CET schreef Bart Hoek <l.hoek.1@kpnmail.nl>:

Beste koorleden. Namens het Zwanentranenkoor wil ik jullie bedanken voor het mooie optreden tijdens ons winterconcert in de KSE op 15 december.Het was wederom grandioos en we hebben heel veel mooie reacties gehad. Mede dankzij jullie ook een mooie afscheidsavond voor Kees.

Ik hoop,dat ook jullie snel een nieuwe dirigent vinden want zo’n mooi koor mag niet verloren gaan.

Breng onze dank over aan jullie leden met  de beste wensen voor 2024. Wellicht dat ook 2024 voor beide koren weer iets moois in petto heeft.

Namens het Zwanentranenkoor.

Bart Hoek